הגשמת החלומות עכשיו ולא רק בפנסיה- איך? - תומר זוסמן - תכנון פיננסי

הגשמת החלומות עכשיו ולא רק בפנסיה- איך?

"…אם הייתי היום בגיל שלך ..?" , "אם היה לי את השכל של היום … ? , "… בזמנך הייתי במקום אחר …?"

מדוע לדחות ולא להסתכל על היום ומה צריך לעשות אחרת?!
רצון האדם להצליח ולהגשים את חלומותיו חזקים יותר, מאתגרים יותר, מעצימים יותר ורובנו בוחרים להישאר באזור הנוחות. "לקחו לי …" ,"שתו לי ….." ,  "לא עזרו לי " .
כשאתם בוחרים לעשות פעילות בחייכם שאתם כל כך אוהבים ביום יום, תהיו מוכנים שמישהו יסחוב אותכם ויתערב לכם מה לעשות ואיך?
אז למה כשצריך לעשות את צעד משמעותי כל כך בחיים רובנו בוחרים לברוח לאזור הנוחות שאף אחד לא נגיש אליו ויש לנו שליטה מלאה אשר בעצם מרחיקה אותנו מההצלחה ומההגשמה בחיינו ו/או מתנים את הפעילות וההצלחה בסביבה?

אדם בגיל 70 יכול לבוא ולהגיד שאם היה בן 30 היה עושה את הדברים אחרת. פרישה מוקדמת , יוצא להפלגה, טיול מסביב לעולם, צניחה חופשית, טיול צלילה,לטוס לארצות אקזוטיות, ספורט אתגרי, לומד להיות שף, תכנות ועוד…
אותו אחד שהגיע לגיל 70 ,כל צעד שייקח בחייו כוחו הנפשי לייצור האנרגיה להצלחה וחופש כלכלי ידרוש מאמץ כפול וכל זאת בהתאם ליכולתו הקוגנטיבית והבריאותית להתמודד עם האתגרים.

אם לא עכשיו אז מתי?

אם לא עכשיו נגשים את מטרות חיינו וחלומנו, אז מתי ? לאחר שיא כושרנו? את החוויות נשאיר לסוף? הידעתם שחוויות טובות בחיים מייצרות אושר ואריכות ימים?!

אז איך מגשימים חלומות כבר עכשיו ולא רק בפנסיה?

קודם כל מחלקים את החיים ל2 מטרות חיים:

  • זהות– מי אני ? הערכה עצמית, ביטחון עצמי, חיי חברה ושותפות, מה אני אוהב? מה אני רוצה מהחיים? מהם חלומותיי? מה חשוב לי לעשות ולהגשים.
  • אמצעים, עשייה– כאשר 2 פרמטרים עיקריים ושווי ערך הם זמן וכסף. כאשר הבריאות מהווה עבורנו לבצע את מטרות חיינו ולהגשים את חלומנו ללא מגבלות. זמן הינו ערך יקר אשר אינו ניתן לעצור ולכן חשוב לנהל אותו נכון וככל שתכנן מוקדם יותר את הזמן תספיק יותר הנאות בחיים וחוויות .

ניהול נכון של כסף, הכנסה פאסיבית, ניידות והתניידות, נכסים, ירושה כאשר המוטו הינו עצמאות כלכלית, תבחר מה שאתה אוהב לעשות ולהיות קרוב לדברים שיקרים לך באמת.
ניתן לקחת דוג', לאין העומד בפני הרצון, ספורטאים פרא אולימפיים, ואן גוך ,סטיבן הוקינג.
כלומר גם עם מגבלות פיזיות וקוגנטיביות ניתן להגיע ליעדים. הרצון העז להתמיד , להיות מסור להצלחה וחדור מוטיבציה והאנרגיה להגשים את מטרות חיינו , סיכוי קלוש שמשהו יוכל לעמוד בדרכך עם בכלל.

החופש הכלכלי, עצמאות כלכלית, פרישה מוקדמת משגרת החיים, הישיבה הארוכה על הכיסא, לחיות מחופש לחופש קצר פעם באמת שנה עם לחשוב על מה קורה שאתה חוזר, להתעורר עם הילדים שהם בני שנה ולחוות את החוויות המשותפים לחיבור ארוך טווח ולא מאוחר כבר שהם בצבא ובקושי מכירים אותך. לתת לגוף לקבל את מה שהוא זקוק ולא בזמן קצוב … חיים פעם אחת, מחר בבוקר תקום מוקדם, שטוף פנים, תסתכל במראה ותגיד "יש לי מטרה בחיים , לחיות את החיים ולהגשים חלומות כבר כעת ובפרישה מוקדמת ולא להמתין לשחיקה של הגוף ו/או שהגוזלים יפרחו כנפיים ללא זיכרונות וחוויות משותפים."

אסיים בציטוטים של סטיבן הוקינג המנוח :

  • "שמתי לב שגם אנשים שטוענים שהכל נקבע מראש ואין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות כדי לשנות את זה, מסתכלים לפני שהם חוצים את הכביש."
  • "אינטליגנציה היא היכולת להסתגל לשינוי"
  • "הסתכל למעלה לכיוון הכוכבים ולא למטה לכיוון רגלייך. נסה להבין מה אתה רואה, ותהה מה גורם ליקום להתקיים. היה סקרן."



כדי להגשים את החלומות שלך כבר עכשיו ולא בפנסיה, צריך לעשות צעד ראשון
והצעד הזה הוא פגישת היכרות איתנו



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

cfp