תכנון פרישה ומיסוי ותכנון לגיל שלישי - תומר זוסמן - תכנון פיננסי

תכנון פרישה ומיסוי ותכנון לגיל שלישי



תכנון פרישה ומיסוי


ביסוד האדם , האדם נבדל בהצלחתו הכלכלית ובהגעתו למטרות ולהגשמת חלומותיו ביכולתו להתמקד ולהתמסר לתהליך של תכנון פיננסי מוקדם אשר במסגרת תקופת חייו מצליח להעריך ולנהל הכספים , המאזנים והרווח והפסד מראש של עושרו שלו ושל משפחתו בכך להגדיל את הון הנכסים , לייצר רווח גדול יותר לחסכונותיו ולהשקעות , להגיע לעצמאות כלכלית וביטחון כלכלי , לנהל את הסיכונים מראש לצפות את הבלתי צפוי ולבנות הגנות לאותם סיכונים ,לשמר התיק את העושר המשפחתי ולבנות את ייעודו במעבר לדורות הבאים.





 



תכנון לגיל השלישי

שלב חיים מתפתח הדורש מומחיות , אחריות ונאמנות . שלב החיים שכביכול מופיע כשלב הסיום אך מבחינתו במשרד רואים בו שלב מהותי ומשמעותי בהתפתחות ובהגשמה של שלב החיים השלישי ושל המשפחה הקרובה . הקדמה והטכנו' רצים מרתון מטרות החיים וההתבוננות משתנה ואחרת בבגרות והערכים והנורמות שאנו רוצים להעביר ולממש דווקא בשלב זה זמינים ובמרחק נגיעה בהגשמת החלומות .






 

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

cfp